Blalalala

Jag hatar att skriva rubriker...
Idag har väl varit en ganska vanlig onsdag. Denna vintern har jag nu halkat två gånger, asså bara två gånger!
Det är faktiskt sjukt bra för att vara Fanny Rörström.
Jag och Ebba hade betysnack med vår träslöjds lärare idag, VG+. Är sjukt nöjd med tanke på att vi gör glasögon i trä, glasögon... Jag kan ju säga att de blev ju inte direkt snyggare efter att vi målade dem.
När jag kom hem från skolan så var jag ju tvungen att kolla på Glee , min nya favorit serie.
Det är det enda bra som går när man kommer hem från skolan och nu har jag blivit beroende. Nora tycker att det är en B-serie, inte alls faktiskt. Den är jätte rolig!!
Mamma tvingar mig att kolla på nyheterna, KUL?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0