Flitig

Detta har varit en väldigt, väldigt skön dag. Vår näst sista lektion fick vi sluta en halvtimme tidigare på och vi hade håla på sista lektionen.
Så jag och mina favoriter åkte upp till stan, först följde min kära moder med och vi kollade på mobil till mig. Det blir nog ett nytt abonemang och så en xperia x8, en exakt lika dan som Nora, men vad ska man göra?

Vi var väldigt flitiga idag, eller det började med att vi fastnade på ett fik i typ en timme..... Men sen så lyckades jag skrapa ihop hyffsat mång julklappar ändå + en födelsedags present till Moder som fyller år på söndag. Nora åkte hem först och inte långt efter drog Julia också hem så då var det bara jag och Matilda kvar.
Sjukt mysigt med älskling!


Antagligen den jag kommer att få, jävligt mycket bättre än den stenen jag har nu iaf :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0