God morgon

Lördag morgon, eller snarare lunch nu. Har precis duschat, och försöker välja kläder för idag. Jag har ju inga!! Hatar att ha kläd brist, men det betyder ju att jag måste shoppa fast nu i december några två veckor innan jul? Nä det hjälper ju inte min ekonomi direkt.
Jag är barnvakt, fast det är ju inte så jobbigt. Håkan kom hem igår med en mini mac och en ipad. Så mini macen är nu inkopplad till TVn. Sätter på bollibompa och så är hon nöjd!
Ibland gäller det att vara smart ;)
Igår var jag med Matilda och Carl, vi kollade på SATC. Mysigt.
Vad händer idag då? Ja jag har ingen aning. Ska kanske till Nova med Matilda och sen ikväll å blir det nog mys med Julia och Johanna.
Johanna åker till Brasilien på torsdag i tre veckor, kommer sakna dig älskling.
Ha det bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0