Julklappar

Ja snart är det jul, jag känner pressen nu att det är dags att köpa lite saker.
Det var sjukt mycket lättare på den tiden då man bara fick saker...
Idag har jag och Klara tränat för första gången på jättelänge! Fast det blev inte spinning utan vi körde ett pass pulsstepp med vår favorit "ledare" Pernilla. Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli, kändes skönt ändå.
Julia var med mig i stallet idag, hon fick rida lite på klubban och så. Trevligt med lite sällskap, det har dock blivit mycket bättre nu sedan Ebba kom med sin nya häst.
ÅHHHH, VET NI VAD SOM HÄNDE IDAG?!?!?!?
Jag skulle ta mina benskydd som låg högst uppe på en hylla i mitt skåp. När jag drar ner dem så hoppar en MUS ner och landar på mig. EN FUCKING MUS!!!!!!!!!
Jag fick panik och började hoppa omkring och det tog inte lång tid för tårarna att komma.... Hatar möss, det är något av det äckligaste som finns enligt mig. Fula, skabbbärande skadedjur.
Nu ska jag göra klart min spanska, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0