KLAR

Jag är nu äntligen klar med min teknikrapport och mitt spanska projekt. Det känns otroligt skönt att ha det avklarat.
Kvällen tillbringades med Julia, vi pluggade och lagade mat. Eller det var väl mer så att jag lagade maten och Julia satt och snackade kemi...
Maten blev jättegod! Lax i ugn med potatis och kall sås.
Nu tycker jag faktiskt inte att man kan klaga på mina matlagningskunskaper. Jag är grymm.
Jag insåg precis att jag har matteprov första lektionen imorgon. KUUUUUUL. Känner verkligen peppen för att gå till skolan nu lixom. Men alla sa att det var lätt så vi får väl hoppas på det bästa, men efter det här provet har jag bara ett eneglska checkpoint kvar och sen är jag PROVFRI!!!


Julia är sjukt vacker!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0