Lika kallt som i frysen

Idag har jag varit ute typ hela dagen :)
Började morgonen med att åka ut och rida, jag tänkte att jag skulle prova mina nya pikeur ridbyxor och så.
Lollipop har efter en veckas vila blivit latare än hon va innan och vi skulle rida ut.
Det var svining kallt och mina tår tappade känslen efter typ 10 min. Jag vill ha sommar.

När vi sen kom hem från stallet skulle min familj ut och åka pulka, jag hade inget bättre för mig så jag följde med. Jag vet nu varför jag typ aldrig åker pulka, DET ÄR LÄSKIGT. Snöbollskrig är roligare :D
Ikväll ska ska jag nog ut och träffa lite människor.
Nu kommer bildbomb från idag:





Nu ska jag hoppa in i duschen, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0