Lördag

Har precsi kommit hem från Nora, det var en väldigt chill fredag kväll.
Vi kollade lite på GG och sen började vi kolla på en film, jag tror vi såg typ 20 min och sen var vi ju tvugna att kolla vem som hade åkt ut ur Idol.

OLLE!!!!! VA FAN HÄNDER MED VÄRLDEN?!?!?!?!? OLLE VÄRLDENS SNYGGASTE, SEXIGASTE OCH BÄSTA I IDOL ÅKTE UT OCH FULA MINNAH FICK VA KVAR. VAD ÄR DETTA FÖR SKIT!?!??!?!?!
DET SKULLE JU VARIT OLLE OCH JAY I FINAL!!!!!
HATAR IDOL.

Iallafall så var det väldigt längesen som jag och Nora såg klart på en hel film, kanske bara är att acceptera att vi inte är gjorda för att kolla på film tilsammans?
Jag är sjukt speedad och inte alls trött, men jag borde verkligen gå och lägga mig eftersom mamam varnade att vi ska upp till stallet tidigt imorgon.... OH CRAAAP....



Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Tack så jätte mycket! :D

2010-12-04 @ 13:20:31
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0