LUCIA

Lucia idag, mamma väckte mig kvart i sju för att vi skulle äta frukost tillsammans och kolla på lucia tåget på TV.
Det var faktiskt ganska mysigt med lussebullar och varm choklad men det tog ju inte lång tid innan jag somnade i soffan..
Skolan har varit ovanligt chill, sista veckan nu så jag antar att lärarna inte pallar peppra med nya saker :)
Vi fick dock tbx samhällsfrågorna, 34/55 HAHA. Vilket skämt, men med tanke på att jag gissade på de flesta frågorna så var det ju helt ok, inte IG iaf :D
Idag red jag, det gick så otroligt bra att jag fortfarande är hög typ!!
Jag har världens bästa häst som ibland kan vara en äkta kärring men andra gånger en ängel, mamma säger att hon liknar mig i temperamentet (undrar hur jag ska ta det).
Första träningen blir imorgon hoppas jag, det känns som att vi verkligen kommer framåt nu innan har det varit mer ett steg fram tre steg bak.
Nej, idag har varit en bra dag.
diggar sköldpaddan på skate board :D

Ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0