MÄTT

Jag är mätt, asså riktit mätt om jag inte hade vetat bättre så hade ja trott att jag var gravid...
Men men mamma fyller år idag, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA.
Av moi fick hon en tröja som det stod
KÖR
BÄR
BETALAR
på, det syftar då på mina träningar och tävlingar. Eftersom jag inatt kom på att jag inte hade slått in det så blev det inslaget i tidninspapper och istället för tejp så använde jag lim...
Sen fick hon också choklad.
Vi hade brunch idag med hela släkten typ, jag blev så sjukt mätt... Hahah sen gick vi på stan men det var inte alls mysigt endast kallt.
Till kvällsmat blev det skaldjur, asså typ Hummer, räkor, krabba och kräftor. Så nu är jag mätt igen.
Insåg precis att typ hela detta inlägget handlar om mat, dock handlar ju mitt liv om mat så det är ju inte så konstigt ;)

Dagens kvällsmat, så sjukt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0