med Julia

Kvällen har spenderats med världens mest underbara Julia! Vi lagade mat, en riktig god köttfärspaj MVG till oss :D
Hihi, shit jag är väldigt stolt över oss.
På tal om mat så hade jag betygsnack med min hemkunskapslärare, ligger på ett MVG teoretiskt och ett VG + praktiskt. Känns ändå väldigt bra.
Annars har jag gått runt med världens mensvärk utan att ha mens, hur går det ihop egentligen?
Tack gode gud för clementiner och dhw säger jag bara! När avsnittet är slut blir det att kolla på GLEE!! OH YEAH.
Igår sa jag ju att min häst var världens bästa, idag var hon världens surkärring.
Först vägrar hon att gå in i transporten, när vi efter säkert en halvtimme får in henne så tänds lampan i bilen att vi måste fylla på olja.
Eftersom det är en ny bil vågar inte mamma köra till träningen så vi får ställa in. Kul att när jag verkligen vill träna så fuckar allting sig.
Men ja ja tänkte jag, shit happens. Så jag går in i vårt lilla rodhus och börjar rida, hon är lite seg och hänger i handen vilket är direkta motsatsen mot tidigare i veckan. När mamma kom in efter ett tag så skulle jag galoppera i höger varv det går bra ett tag sen saktar hon av själv. Jag blir arg och fattar om galoppen, då börjar hästen bocka och försöka få av mig. För första gången satt jag kvar men bestämde mig för att sluta för dagen. Min häst är vrickad i huvudet...
vi älskar dig ändå gumman!
jag är trött...

clementiner! (L)

Ha en bra kväll, PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0