Miriam är en skön tjej...

... om man frågar henne själv, frågar du mig är hon en liten tönt med jättelockigt hår och en stor aptit!
Idag vaknade jag med lite feber, men jag gick till skolan för jag ville ha mitt betygsnack med Dan (min mattelärare), där ligger jag på ett VG+ typ en millimeter från MVG som han uttryckte det. Det verkar som att det blir VG rakt igenom denna terminen.
Iaf gick jag hem sen och spenderade resten av dagen i soffan framför Glee. Jag är helt besatt!!!!
Sen åkte jag ich hämtade mitt schabrak som jag beställde när vi ar i Globen, det hämtades ut på Candys. Jag undrar seriöst om de har kollat upp mina kortbetalningar och sen skickat till den affären där jag har handlat mest???
Det blev iaf super fint. Sen mötte jag upp Miriam på stan och så gick i hem till moi.
Vi har inte träffats på länge så min bästa vän var verkligen efterlängtad!
Nu ska jag va social, bilder kommer upp senare ikväll.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0