Rea

Hemma från Stallet nu, dagen har spenderats i bilen.
Vi åkte ju hem från Mormor och Morfar idag så det tog några timmar och sen var det att åka till stallet.
Vi gjorde en liten avstickare till Bengts Hästsport där de hade mellandags rea. Fanny like big time! 
Hittade en jättefin kingsland tröja som egentligen skulle kostat 899:- men på rean 450:- + ett par vita lindor. 
Nu väntar jag på maten och efter det så ska jag väl sticka till Nora, eller kommer hon hit. Jaja vi får se. 

Igår kom jag på att jag har ett arbete om Jesus att börja jobba på under lovet, kändes lite surt att jag glömde religionsboken hemma när vi åkte till småland, jag gjorde ju ändå ingenting vettigt där. 
Men men , imorgon ska jag va barnvakt så får väl göra ett försök då. 

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0