Snöslask

En vanlig tråkig måndag idag. Har inte hänt något speciellt tror jag, förutom att mina vänner är sjukt omogna!
Jag insåg idag att jag har engelska prov, eller check point imorgon. Smart tjej, men jag kollar igenom det så får vi väl hoppas på det bästa.

Min mattegrupp har anmält sig till en tävling som heter zigma 8 (OBS, vår lärares idé). Förr förra veckan gjorde vi iallafall några typ prov därifrån och imorgon ska vi få reda på svaren på allt och så. Ja det kan ju va lite spännande... eller inte.
Imorgon ska jag också träna för första gången sen höstlovet. Förstår ni vilken ångest jag har haft?
Men skolan har praktiskt taget dödat mitt liv, så nu är det ju bara denna och nästa vecka kvar så jag har nästan ingenting alls i skolan. Försöker få med mig Klara upp till Gerda på ett spinning pass, jag vet inte hur smart det är att starta igen med ett sånt... Men vi får väl se och hoppas jag överlever.
Har faktiskt aldrig spinnat förut men folk säger att det är jättebra träning.

Nu ska jág kolla på det nya avsnittet av DHW.



Kan ni se mig på en sånhär? Jag kan verkligen inte det...

Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Tack så mycket! :D

2010-12-07 @ 09:32:20
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0