TV SHOWS



1. Gossip Girl
Det är den serien som jag är mest beronde av just nu. Det enda jag kan tänka på är det senaste avsnittet som var så otoligt bra!
2. Desperate Housewives
En serie som jag har följt i flera år, fast just nu känns allt lite crazy med Paul som är tillbaka och Mike som är och jobbar i Alaska.
3. Grey's Anatomy
Har sett på hur länge som helst, av någon andledning har jag glömt bort den lite. Men kollar varje onsdag på TV och ibland hinner jag kolla innan på Cucirca. Men det är så många som har slutat så det blir lite drygt. Den dagen Mc Dreamy slutar tänker jag inte kolla längre.
4. One Tree Hill
Det var min favorit serie fram tills Lucas och Peyton hoppade av. Ända sen säsong 1 har jag velat att de ska bli tsm och få en familj. När det äntligen händer så hoppar de av! Inte alls lika kul längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0