Vad hände?

Oj oj oj, det var ett tag sen jag bloggade nu. Jag har bara inte riktigt haft någon lust och sen precis innan jul var det lite stressigt att hinna köpa alla julklappar och så ;)
Just nu befinner jag mig i småland hos min mormor och morfar, det är ett bra ställe att ladda batterierna på om man säger så..
Men ja nu efter några dagar har det väl börjat att bli lite segt, vi åker hem imorgon på förmiddagen så det är ju nice.
Julen, ja vad fick jag för kul? Jag firade jul tre dagar i rad:
1: Med Mamma, Håkan och alla släktingar på den sidan.
2: Med Pappa och mina släktingar där.
3: Med Mormor och Morfar.
Jag fick, Ipod nano (den lilla), London resa + 100 pund, tröja från GAP, kalender, choklad, volym master, smycken, nagellack, hästsaker, one tree hill säsong 4, rihannas skiva, parfym burberry brit, 66 norht mössa och vantar, berlocker, lakan, böcker, + lite andra småsaker.
Jag fick det mesta som jag hade önskat mig, förutom en dator... Ja ja man kan inte få allt här i världen?
Idag ska vi till mammas kusin som också är min gudmor och träffa hennes familj, mysigt. Sen får jag väl placera mig i soffan för att kolla lite på GLEE??
Jag har redan kollat på hela One Tree Hill -boxen, på två dagar..det är 14 timmar sammanlagt... jag måste skaffa mig ett liv...
Haha kanske ska ta en dusch nu ist för att sitta här och skriva en massa skit...
Puss
(kände mig tvingad till att lägga upp denna gulliga bilden, det kallas bjuda på sig själv)

Kommentarer
Postat av: noraaobadias

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-12-27 @ 17:32:32
URL: http://noraaobadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0