With my girls

Ja, denna dagen har varit allmänt underbar. Eller kvällen iaf. Den har spenderats hemma hos mig med Johanna, Julia och Matilda.
Vi åt pizza kollade på film och töntade oss. Älskar mina vänner.
Vi försökte lära oss koregrafin till High School Musical låten - we're all in this togehter. Ja det gick väl inte så jätte bra.
Men när Johanna och Julia åkte hem så spelade jag och Matilda in en massa filmer när vi typ dansar, sjunger och bara pratar. Har nog minst 20 st från ikväll....
Hade ju varit kul att lägga upp dem men så mycket vill jag inte bjuda på mig själv... (och sen har jag verkligen ingen aning om hur man gör)...
Älskar mina vänner något enormt, med dem kan jag vara mig själv till 100 %.
'
Bilder kan jag ju bjuda på, jag vet att töntarna tog bilder med min kamera så ska ladda in dem sen.

Jag ska upp om typ 4-5 timmar och gratta mamma, borde nog sova nu.
Btw så hade jag glömt slå in hennes ena paket från mig och inslagningspappret ligger i hennes sovrum... Så det fick bli ett paket inslaget med tidningspapper och lim.
Ibland är det bra att ha en hjärna ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0