Första advent

Äntligen hemma igen, borta bra men hemma bäst.
Jag har haft väldigt kul, gillar man inte hästar så har man nog andra åsikter men detta var jättekul för mig. Jag fick se mina idoler live, bla Edward Gal, Patrik Kittel, Anky van Grunsven och Adelinde Cornelissen. Att se Edward Gal var nog det häftigaste, väldigt synd att han inte rider Totillas längre. Men men, jag har lidit av sömnbrist denna helgen. Gick upp halv 4 i fredags och igår och idag gick jag upp halv 7. Igår, en lördag kväll låg jag hemma på hotellrummet och kollade på Harry Potter, jag var jättelycklig att den gick på TV och vad händer? JAG SOMNAR. Kul.
Shoppade lite också, dock bara hästsaker eller jag köpte faktiskt en kofta från Bik Bok också!


Koftan från Bik Bok, 399 kr.


Boots från Eskadorn, 500 kr.


Reflex boots från B'seen, 130 kr/par


Ridvantar från jackson, Blå/gråa 70 kr   Svarta 299 kr


Reflexer från ? , 30 kr


Ridbyxor från Pikeur, MÄSSPRIS 999 kr

Utöver dethär beställde jag ett par rosa ANKY ridbyxor och ett schabrak som kommer hem någon gång nästa vecka!
Nu ska vi dricka glögg och fira lite första advent.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0