Geografi - CHECK!

Jag kan nu ALL geografi det är ju bra! Sitter med näsan i samhällsboken men kände att jag behövde en paus.
Pratade precis med Nora, hon har haft utvecklingssamtal. Jag har mitt imorgon... kan väl inte direkt säga att jag längtar, men jag har ändå fokuserat mycket på skolan denna terminen och har bra omdömen så det borde ju inte vara någonting att oroa sig för. Det ända kan kanske vara min attityd mot mina klassföreståndare, men hur kan man ha en sådan jävla otur att få de två lärare man gillar minst som klassföreståndare?!?! Det är seriöst höjden av otur.
Annars ringde Rebecca mig idag och sa att man nu kan boka biljetter till Harry Potter And The Deathly Hallows. Vi reserverade biljetter till premiären 17/11 kl 14.50. Det enda problemet är att jag slutar 16.00? Ska försöka prata med mamma och fjäska allt vad jag kan. Den enda lektionen jag missar är träslöjd, inte så viktigt egentligen? Kalla mig nörd men jag har verkligen älskat Harry Potter ända sen jag var mini liten! Varit på alla premiärer som jag har fått och läst alla böcker 1000 gånger.
KÄRLEK

Tillbaka till Samhälls boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0