HARRY POTTER <3



Precis hemma från Harry Potter nu. Den var riktigt bra, men det var ju inte så mycket action i denna delen, i nästa del är det ju typ bara action jue. Men asså jag och Rebecca satt och bölade när Dobby dog... Så sjukt sorgligt! Jag älskar denna filmen, väldigt välgjord och bara så sjukt bra!
 Jag köpte en Magic Meny då fick man typ en liten snacks och en mellan läsk + en Harry Potter kortlek bara därför jag köpte den.
 He, men men när vi var på väg därifrån så tänkte vi åka innom mc och gå på toaletten för den på SF var det sjukt mycket folk i kön. Men vi drack typ varisn mellan läsk och höll på att kissa på oss och Anton och Georg köpte varsin XL läsk, ehh hur de överlevde är ett under.
Iaf rebecca trillade med cyklen, klant. Love you girl.
Puss


Kommentarer
Postat av: rebeccalundin

hahah älskar dig också, ska leta upp min harry potter kortlek, har ju också en :D

love you!

2010-11-18 @ 15:43:54
URL: http://rebeccalundins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0