Hatar Telia

Hej, blev inget bloggande igår. Vårt internet dampade sjukt mycket och telefonen funkar inte.
Sjukt störigt, men men. Jag hade nog inte hunnit blogga så mycket ändå, satt och pluggade samhäll i flera timmar och när vi idag fick provet var det jättelitet och skit lätt. Man ba: men lönt?
Efter skolan idag så åkte jag, Julia, Nora, Rebecca, Elsa, Klara och Majti upp till vårt andra hem, espresso house. Det var fullt på både stationen och det mitt i stan så vi fick sätta oss på det lilla vid botan. Det pinsamma är att det är alltid samma person som står i kassan. Han har nu lärt sig att jag typ alltid har mycket växel, inte okej.
Min fredagskväll blir rätt lugn. Chilla framför idol, imorgon ger vi oss av mot småland. Till huseby (namnet säger allt) där det är julmarknad, det enda roliga är typ julbordet..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0