Ingentin, ingenting. ALLT

Hejsan, ännu en lovely  tisdag avklarad .
Idag hade vi vårat praktiska prov i Hemkunskap, gjorde Chilli con Carne med bröd till. Ni kanske blir förvånade men det blev jättegott! Ibland får man till det ;)
När jag sedan kom hem började jag ta lite bilder på mig själv när jag "städar". Men andra ord jag står stilla i en pose fram tills bilden är tagen och sen plockar jag undan sakerna igen. Bilderna är till min spanska redovisning, satt sedan i en dryg timme och fixade med bildspelet.
Har precis kommit hem från stallet, idag blev det ingen ridning för mamma skulle iväg någonstans så jag är barnvakt.
Ikväll kommer det en ny häst till stallet, Ebbas nya foderhäst. Känns väldigt skönt att få ut en kompis till stallet igen.
Pratade med Julia innan idag också och en av hästarna de har mailat  på har svarat att de kan hämta hästen ikväll.
De ska nog provrida i helgen och känns den bra då så tar de nog hem den till stallet.
Först händer ingenting och plötsligt händer allting på en och samma gång.
En bild som speglar mina sommarkvällar perfekt ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0