It's a new day

Hajsan, måndag morgon, hur många är pepp på att gå till skolan?
Inte jag iaf, denna vecka kommer inte bli rolig alls. Jag har matteprov på onsdag, ska ha en svenska bok utläst tills onsdag, läsa 30 sidor om jesus i Religion till på onsdag, på fredag ska även min teknik rapport vara inne och mitt spanska projekt lika så. Jag har för mig att vi har engelska check point någon gång i veckan också...
Jag hade helst bara lagt huvudet i sanden och låtsas som ingenting men det funkar ju inte så bra. En liten tröst är väl att denna veckanär den sista som är riktigt jobbig.
Nu ska jag nog göra mig iordning om jag inte vill komma försent!

Puss

Kommentarer
Postat av: noraaobadias

hej min nalle! wazzup?

2010-11-29 @ 20:07:59
URL: http://noraaobadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0