Jag drar till huvudstaden

Hallå, blev en sen kväll i stallet idag också.
Igår orkade jag inte blogga och det blir väl inte så mycket med det nu i helgen. Åker tilll stockholm innan solen har gått upp (typ...) får se om jag kan få tag i en dator då :)

Idag hade vi Temadag, efter lunch var det Basketturnering.
Gissa vilka som förlorade hela skiten?? Vi. Men jag kan ju inte direkt säga att jag var förvånad, varje gång vi kör klassvis förorar min klass. Undrar var det beror på? kanske att den til 85 % består av mongon?
Bara en tanke.
Sen åkte jag, Rebecca och Nora till EH och där träffade vi Johanna och Ebba. SUPRISE.
Vi hade ett litet mini firande för Nora, jag är ju inte här imorgon när hon fyller år så. Jag bjöd henne på fika och så får hon sin present när jag hat kommit hem från stockholm.
Nu kanske ni undrar vad är det jag ska göra i Stockholm egentligen? Jo jag ska gå på Stockholm Horse Show skit kul! Men planet går sjukt tidigt, för att vi ska hinna med första föreställningen! :D

Nu luktar det mat här, är sjukt hungrig.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0