Lat?


Hej, förlåt för min bloggtorka
. Men jag var så trött i helgen och det hände inte mycket spännande så jag kände inte för att blogga. Jag menar gissa hur kul det var på julmarknaden i småland?
 Men men, måndag idag igen. Sitter med min Hemkunskap bok och försöker lära mig skiten. Men fick precis ett sms från Julia som erbjöd mig en kopia av hennes samanfattning om jag kunde skriva ut dem ;)
 Älskar våran nya plusstil. Men mamma tog Lolli idag så jag kunde plugga, idag blir det bara hemkunskap men imorgon lägger jag näsan i fysikboken då vi har prov om en vecka. Det värsta som finns är att ha prov på måndagar, jag menar det är ju inte direkt så att man sitter och pluggar på helgen. Inte jag iaf. 
 
Inte imorgon men iövermorgon, då jävlar smäller det!. Harry Potter here we come. Jag och Rebecca satt igår och kollade på trailern, det tog typ 30 min för oss eftersom vi var tvugna att stanna och disskutera vilka scener det var och sen hämtade vi boken. För vi fick panik när vi såg att slutstriden var med i trailern, den ska ju inte komma förrän i del 2. Men sen kom vi på att de hra typ spelat in hela filmen men är dumma och väljer att inte släppa del 2 förrän i Juli. KUL.

Tillbaka till att plugga, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0