Lika som bär?

Är vi inte super lika? ;)
Är nu hemma från stallet och bytte om för jag misstänkte att det kanske inte skulle vara så populärt att komma till skolan igen i hästkläder. Elsa hoppar som en galning i min säng och taggar upp för när Julia ska komma och vara barnvakt. Shit Julia jag är så inte avundsjuk på dig! Hahaha.
Idag har mamma ringt en hästmassör så imorgon ska vi dit med Lollipop och hoppas på att hennes sträckning (som vi misstänker att hon har) släpper. Det var ju när vi klippte henne som hon blev rädd för någonting och hoppade ner i ryktlådan men kom lika snabbt upp igen. Efter det har hon varit väldigt tung i handen och slått i skor. Vi får hoppas att det går över så jag kan starta i trelleborg. Eller jag kan ju starta ändå då men det är ju inte kul om det inte går bra?
Nu luktar det mat så jag får stänga ner datorn nu.
Puss !

Kommentarer
Postat av: bästis

sötnosar!!! <3

2010-11-09 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0