Loud

Hallå, vilken rolig kväll jag har framför mig! Jag sitter och pluggar matte och känner hur jävla tråkigt det är. Fast matte är ganska kul egentligen jag är en riktig natur tjej, älskar alla NO-ämnen. Fick faktiskt tillbaka mitt fysik prov idag. 0,5 fel! Jag är jätteglad med tanke på att det inte alls kändes bra när jag gjorde det. 
Iallafall har jag matteprov på onsdag, jag är alltid så sjukt dålig på matteprov får slarvfel och värsta blackouterna. Detta kommer vara på geometri och ekvationer, ekvationerna borde ju inte vara något problem eftersom Dan våran mattelärare pepprar oss med gymnasieekvationer.
Idag har jag annars bara varit i stallet, Ebba var också där ute. Kul att äntligen ha någon att prata med, det var några månades sen sist.
Just nu känner jag att det enda som räddar mig är Rihannas album Loud! Sjukt bra, älskat framför allt
What's my name (såklart)
Fading
California king bed
Love the way you lie (part II)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0