Plugga, plugga, plugga

Hejsan, har suttit och pluggat nu sen jag kom hem vid typ halv åtta.
Jag slutade 4 idag och mamma hämtade upp mig vid skolan med hästen lastad coh allt färdigfixat. Riktigt lyxigt kändes det, tänkt att få ha det så varje dag?
 Iallafall så åkte vi till hofterup någonstans utanför kävlinge för att träffa den där "hästmassören". Det visade sig att Lolli hade fårr en sträckning i båda bakbenen på insidan och baksidan. Hon behandlade med sina små konstiga IR- pinnar (jag tog bilder, lägger upp dem lite senare ikväll). Det borde visa resultat om ca 5 dagar, känns väldigt skönt att ha det gjort. 
 Läxor:

Matte (x)
Fysik (x)
Spanska ( )
Samhäll (/)

Jag är på god väg men nu mår jag nästan illa och har ont i ryggen efter att ha suttit i många timmar framför datorn och skrivit. Kanske beror det på min hållning?
Nu ska jag leta upp en frukt att smaska på och sedan ladda in bilderna från idag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0