Sega tanter på SF

Hejsan, har precis kommit hem från SF. Jag och Rebecca cyklade dit för att hämta ut våra biljetter till Harry Potter. På vägen upp typ krockar vi och jag trillar. Lyckat eller vad?
 Sen väl inne på bion när man ska säga sitt mobilnummer som man bokat på säger tanten i kassan att det inte finna några bilkjetter bokade på det numret och att vi kom försent att hämta ut dem. MAN BA WTF!?!??!
 De har ju ingen freaking rätt i världen att sälja våra biljetter flera dagar innan premiären!!
 Jag blir så arg.
Vi fick biljetter till slut, fast på rad 5 på kanten. JIPPIE.
Jag är arg.

Det positiva idag är att jag typ bara har en läxa, att läsa två kapitel i en bok till svenskan. Men sen tänker jag vara lite smart och börja plugga fysik också.
Nu är maten klar
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0