Sista lov dagen

Hej på er!
Blev inget bloggande igår för först var jag och red, sen firade jag min lillebror som fyller 5 år idag och direkt efter det åkte jag och mammas familj till en annan middag. Jag var den ända i min ålder men fick en liten stalker. Hon var typ 7 år och följde efter mig vad jag än gjorde, jag höll på att kvävas till slut. Så sjukt jobbigt!!
Idag är det sista dagen på lovet, shit så deprimerande. Nästa vecka har vi ett "större geografi förhör" och ett SH-prov. Gissa hur mycket jag har pluggat nu på lovet lixom? Ibland kan jag ju döda mig själv för jag är så lat. Nu hade ju varit ett bra tillfälle att  öppna boken men nej då, mitt rum ser ut som ett helvete och jag tror att det kommer blir prioritet nr ett så fort jag tar mig ur sängen.
Annars har jag bara en sak inplanerad idag. Ett tränings pass för Anna, det är ju alltid kul att rida men när vi kommer hem efter ett pass hos Anna ligger jag bara som en död fisk i soffan typ resten av dagen...
Nä nu är jag barnvakt så jag får väl kanske ta och anstränga mig lite?
Puss Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0