Skånsk vinter, vad är det för skit




Hejsan, det blev en bild från sommaren, åh herregud vad jag saknar. Jag kom precis hem från stallet, hade först träning för Lotta och sen åkte vi till Torreberga för att klippa klart Lolli. Hon ville ju inte stå stilla för 5 öre men nu är det iaf gjort. Känns väldigt skönt, denna veckan är väldigt chill.
Jag har klarat av ett fysikprov idag och så fick vi tillbaka SH-provet. 44/45, är sjukt nöjd men hade ett sjukt störigt fel, hade glömt att skriva SD som ett riksdagsparti. Åh sånt sjukt störigt fel, men men.
Annars har vi inte många läxor resten av veckan för ons-fre har vi tema dagar och på fredag är jag ledig.
Ska till Globen och kolla på hästar, fan vad jag längtar.

Men annars, idag har det varit äkta skånsk höst/vinter. En blandning av regn och snö, det är lera överallt, blåser skit mycket och är riktigt kallt. Fy fan för skåne ibland...
Jag funderar på att snart somna, kanske kollar en film först men jag är sjukt trött (idag igen, vad kan det vara? Vinterdeprition?)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0