Söndag....

Hejsan, idag har jag varit sjukt aktiv.
Jag vaknade typ en halvtimme innan vi skulle åka till malmö för brunch. Min kusin har fyllt 15 så när vi var där stod jag ett bra tag och dreglade över hans nya moppe... Vill också ha!
Brunchen var jättegod, sedan bar det in till Lund där jag träffade Ella, Ebba, Eira, Karin och Samme.
 Sjukt längesen jag träffade Ella så det var jättekul. Men jag ska ju faktiskt till stockholm på fredag så då kommer vi också att träffas!

Idag åkte mamma ut till stallet med mig och mockade medans jag red, sjukt nice.
Fick ett sms av ebba för en stund sen där det stod att hon har hittat en häst! Typ så jag fattade iaf, hoppas den kommer hem snart så slipper jag vara helt ensam... Red i min nya hoppsadel idag, har aldrig tyckt att de är speciellt sköna men jag får väl vänja mig. Annars är det enda jag ska göra ikväll att plugga fysik - KILL ME.
 Mitt huvud vill döda mig känns det som...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0