Vad hände?

Hemma från träningen nu, har precis tagit en lång varm dusch och försökt få upp min kroppstemperatur till 37 grader igen. Jag känner mig som en död fisk. Vill bara sova nu, men det blir god mat i kväll så jag väljer att somna efter jag är mätt (go och gla kexchokla). Idag när vi åkte hem var det 3 grader ute, 3 grader!! Jag hade nästan glömt att vinter existerade, vad hände med sommaren?
Vi har snart gått halva åttan nu och tiden har bara försvunnit. Snart är det jul och snö ute (är det bara jag som har hört att detta ska bli den värsta vintern på 100 år!?!??!!?) och det är så kallt att man nästan alltid går runt och fryser... Fy fan. Nej sommar är det bästa jag vet, vinter är bara mysigt ett tag och på julen då.
Sena kvällar på stranden
VS

Kalla ritter i snön

Jag väljer lätt sommaren, känner ett stort sug att åka utomlands nu. Måste prata med mamma om det..
Nu ska vi se om vi kan laga min dator så jag slipper sno mammas hela tiden
Puss

Kommentarer
Postat av: noraaaaaaaaaaaa

nej du det ska bli den kallaste vintern på TUSEN år :D

haha var bara tvungen..... dubbelhaka

2010-11-07 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0