Hejdå

Nu drar jag till Österrike och åker lite skidor.
Haha känns ju underbart att jag ska åka skidor och Ebba åker iväg för att sola på Cypern!
Men idag när jag vaknade var mitt ena öga helt uppsvullet, tur att vi ska åka iväg från människor ett tag, eller från Lund för jag jag ser ut som fan. Jag får rocka solglasögon istället för att dölja det...
Kommer sakna mina fina vänner, puss på er ♥
såhär ser jag ut idag:
Jeans - Veromoda
Tröja - Veromoda
Tjocktröja - Tommy Hilfiger
Jag ska se om jag får internet på hotellet, annars ses vi på onsdag :)

Kommentarer
Postat av: noraaobadias

DU DEN TRÖJAN HAR JAG KÖPT PÅ HM

2011-04-15 @ 07:51:02
URL: http://noraaobadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0