HEMMA

Hemma nu, eller ja har varit det ett tag.
Men så fort jag kom hem så ringde min kära vän Mathilda och drog med mig ut!
Nu ska jag snart sova och imorgon blir det att vara i stallet med min fina häst. Men ska vi ta och summera den här resan så har jag:
Ätit
Åkt skidor
Sovit
Bränt mig
Läst Harry Potter
Ja det var nog allt, det har varit jättekul men jag lyckades bränna mig i ansiktet så nu är jag röd/brun och har börjat fjälla på en del ställen. När jag åkte så hade mitt ena öga svällt upp och när jag kommer hem ser jag ut som en annan fjällande kräfta. Det är bara att välja vilket som e snyggast....
Vad föredra man?
Jag tror jag går med ögat för det kan man alltid skydda med en cool piratlapp eller vad det heter...
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad du är rosa! ;)

Och btw, smart tänkt med lapp för ögat, det borde du lätt ha nästa gång (tänkte skriva att jag kunde ha det men jag ger mig f*n på att jag isf kommer få en lagom till examen.. :P)!

2011-04-21 @ 20:31:19
URL: http://torunfirouzeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0