Småshopping

Ja idag blev det en mysig runda på stan med Julia. Det var riktigt roligt och jag kom faktiskt hem med några små nya saker. Vi var först på HM och kollade lite men jag tyckte inte att det fanns något snyggt...
Annars har jag mest spenderat min kväll med att vara i stallet och packa. Packa suger, men det är ändå skönt att slippa skolan imorn ett extra plus är ju att jag missar Franska Revolutionen - provet. SYND.
Mina fynd!
Jeansshorts från Gina Tricot  249:-
Söt väska från Indiska, 149 :-
Jumpsuit från Indiska, 249:-
Mascara från Åhléns 130 :-
Ring från Gina Tricot 99 :-
Lite småsaker sådär, ville egentligen köpa en Jensjacka men hittade bara en snygg på Lindex (av alla ställen??)
och den fanns bara i 38 och större.... WHHYYYYY GOD WHHYYYY??

Imorgon åker jag mot österrike och chillar med livet!
Ha det bra
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0