Vårkänslor

Det är så extremt underbart väder idag!
Jag har haft det så bra, för första gången på riktigt länge var det roligt att rida ut! Solen sken det var varmt och min häst gick som en klocka. Man måste älska livet.
När jag kom hem från stallet vid åtta tiden så fick jag ett ryck och gav mig ut för att springa. Lyckades springa hela vägen utan att stanna, sjukt stolt med tanke på hur otränad jag är.
Just nu känns det som att livet bara kan gå uppåt, som att nu när ljuset kommer tillbaka finns det inga problem. Vad töntigt det lät men jag är bara så lycklig just nu, kanske för att jag har de mest underbara vänner som man kan tänka sig. :)
Gulliga bilder jag hittade på mobilen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0