2011

Ett helt nytt år, vad ska vi förbättra? Allt.
I've a good feeling about this year! Nej men man kan ju alltid hoppas?
Nyår firades hos Nora i Helsingborg, vi hade väldigt kul. Tänker inte tråka ut er med detaljer, fast det blev lite fail för jahg glömde min kamera hemma och Nora hade med sin kamera men glömde minneskortet så vi kunde ta 14 bilder och sen fick vi ladda i i datorn. Ibland pallar jag inte?
Imorse försökte jag väcka Nora ett tag men ingenting funkade, så då sket jag i det och räckte mig efter nobless asken, tror ni inte tjejen sätter sig rätt upp i sängen då?
Man ba åh herre guuuuud :O

Jag hittade några bilder som kommer påminna mig om 2010 väldigt mycket:






Nu ska jag kolla på film med min familj, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0