bölapa

jag är en bölapa! Har precis suttit och bölat till en massa sorgliga One Tree Hill avsnitt...
Jag har kommit på att jag har sjukt lätt för att börja gråta till filmer! T.ex Dear John. Det jag tyckte va sorgligast i den avr ju att pappan var autistisk och helt ensam, så fort han visades i bild började jag stor gråta.. bildebevis finns på Ebbas kamera... de bilderna är dock inte till för att visas för någon, de är till för att bli raderade!!


Spinningen idag! Åh jag har hittat mitt favorit träningssätt, jag har en sjukt underbar känsla genom hela passet och ännu bättre efteråt! Spinning for life säger jag bara.
Men typ alla fegade ur idag, tillslut var det bara jag Nora och Eira som orkade. Hihi, vi är så grymma!
Nu ska jag återgå till att kolla på One Tree Hill! Ha en bra kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0