Dar - Doy Das Da Damos Dais Dan

jag har inte bloggat på ett tag nu för skolan har dödat mig.
Verkligen, imorogn har jag spanska prov och jag sitter här med alla verb och glosor + annat skit.
Jag fyller år på lördag och ska fira typ hela helgen och på onsdag ska Jesus arbetet va inne. KUL.
Jag hatar skolan riktigt mycket nu, riktigt riktigt  mycket! Me odio el colegio! <-- hoppas mina spanska skills håller i sig tills imorgon också.

Idag var även min första dressyrträning på över 2 månader, det gick hyffsat bra om man tänker på hur lite jag har ridit i vinter.
Min dressyrtränare Lotta berättade att egentligen så börjar inte vintern i skåne förrän den 27 januari, IDAG?! Så nu är det väl bara att vänta på en ny omgång av den jävla snön som har som hobby att förstöra allas liv til max!!
Vad glad jag blev att jag hittade lite mörk choklad... den ska jag äta nu.


bild från i sommras, en SOLIG och VARM dag!

ha en bra kväll
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0