En dag kvar!

... sen är det helg!!! Åh jag längtar något enormt, ska bli så skönt. Imorgonkväll så ska jag hem till världens mest saknade Miriam som jag inte har träffat på 100 år känns det som. Det kommer blir en riktigt bra kväll känner jag på mig. Jag insåg precis att jag glömde biologiboken hemma, så nu får jag lära mig om menscyklen på annat sätt. Tur att jag är tjej och jag kan det mesta då;)

Nu ska jag gå tillbaka till att plugga Historia innan det bär av mot gerda hallen för ett träningspass. Idag blir det gympa med stång, jag planerar på att bli biff!! Eller inte, men lite muskler skulle ju inte skada.
Ha en bra kväll
PUSS






Haaha, älskling. Detta var de normalaste bilderna jag hittade...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0