fit for fight

YO, hemma från träningen nu, eller ja för snart två timmar sen.
Men jag prioterade min mat framför bloggen... förvånade? Älskar att vi har en mini mac som är uppkopplad till TVn så jag kunde kolla på det nya dhw avsnittet på TVn lixom, lite coolt.
Idag har jag haft en väldigt chill dag, laddar upp inför veckan och alla läxor. Jag har spanska prov på torsdag om en vecka, det brukar iof inte vara några problem. Spanska är typ mitt favoritämne... men ändå.
Idag tränade jag med mina tjejer; Nora, Julia, Klara, Carro och Tekla. Vi körde latinaerobic, när passet var slut sa läraren.. (..tränaren , ledaren.. ni fattar) : för er som tyckte det var lite svårt finns det baspass. Oj oj oj, vad det var riktat mot oss, HAHA. Bara för det känner jag att jag måste fortsätta på hennes pass och visa hur grym jag är!
Imorgon blir det spinning, men först lunch på stan med Johanna och Ebba. Vi slutar nämligen 11.40!! Det är knappt lönt att gå till skolan...
älskar min outfit, Nora kallar det en pjyamas... schyrre....
ha en bar kväll
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0