Home again

Hemma nu, eller jag kom egentligen hem igår kväll men då var jag så sjukt trött.
Lite senare gick jag hem till Mathilda och träffade henne och Nora, det var riktigt mysigt! Innan jag somnade var jag ju bara tvungen att kolla på några avsnitt av GLEE, har saknat det..

London 4/1 - 7/1 2011




Asså va fan? detta funkar inte i min hjärna...

GLEE PARFYM!!!!!




Jag och Rob! <3 <3 <3








jag skrattade när jag fick in detta... servitrisen också...

jag skämdes när det såg ut såhär sen... nej jag fick en massa hjälp av Julia, Mamma, Sirry och Lotta... :D


Detta var en sjukt rolig resa, jag min bästavän och en jävla massa shopping!

Nu ska jag ta mig upp mot stan I think, btw kommer världens mest saknade Johanna hem ikväll! Åh har saknat den tjejen sjukt mycket...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0