I WANT FOOD

Mamma lurade oss precis att det var mat.. men det var inte mat. Shit vad surt, jag var ju lixom hungrig.
Idag har jag varit i skolan, SUPRISE!! Haha, nej men efter skolan så stack jag och ebba hem till moi för att fördriva tiden innan hennes mamma kom och hämtade henne. Sen var jag själv. Jag och Tvn, helt ensamma, tomt hus, GULDLÄGE... ... för att plugga! Vilket jag gjorde, tro det eller ej. Jag känner att mit liv ät sjukt tråkigt, jag går i skolan, kommer hem gör läxor och åker ut till stallet. Men hallå? Vad hände med att leva livet lixom?
Fast man kanske kan göra det EFTER man har gått ut skolan, vad vet jag?
Jag ska äta nu, har jag bestämt.
Sen ska jag till stallet, AMEN HALLÅ!! DÄR HAR VI DET IGEN. ÄTA, STALLET, SOVA! Det är typ mina rutiner, jag måset verkligen få en förändring....


Jag på gympan, shit ser ni? JAG STÅR PÅ HÄNDER! (ignorera att det är en matta jag står lutad mot)

Ha en lovely kväll!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0