John Steinbeck

YO, !!
Jag har varit duktig idag, om jag får säga så själv? Eller det kanske man inte får?... Skit samma jag gör det iallafall!
Min dag började perfekt, blev väck med frukost på sängen, IGEN?! Jag undrar verkligen vad min mamma har gjort för hemskt, varför skulle hon annars fjäska lixom?
Jag har varit i stallet och löshoppat min häst + att Lisa hjälpte mig att rida barbacka, vilket har varit helt omöjligt inann. Senast jag provade satt jag på i ca 3 sek innan hon slängde av mig. Men idag gick det hur bra som helst, gissa om jag är lycklig???
När jag kom hem började göra mina läxor dirrekt, INNAN JAG SATTE PÅ DATORN!!! Kan ni förstå detta?
Jag har läst lite i boken Of Mice and med, av John Steinbeck. Den är faktiskt helt ok, inte som twilight kanske men ja ja, alla böcker kan ju inte innehålla översexiga vampyrer. Men man kan ju alltid önska!?
Hur miljö ovänligt är det inte att kopiera upp 100000 upplagor av en bok ist för att hyra den på bibblioteket???

älskar toblerone...

Ha en härlig kväll, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0