Oj, jag suger

Jag är riktigt kass på att uppdatera! Men i helgen har jag bara tagit det lugnt.

Fredag:
Jag var hemma hos Miriam, en riktigt bra kväll med min bästavän. Snart 15 års vänskap, snacka om att kunna varandra utan och innantill. Det blev mycket film, mycket snack och självklart mycket godis! När vi vaknade på lördagen så var det ju bara ett måste att kolla på ett avsnitt OC. Det är lite av en tradition för oss, det roliga är att vi oftast ser samma avsnitt.

Lördag:
Som sagt vaknade jag hemma hos Miriam. Sen var det till att cykla hem och nästan direkt åkte jag till Båstad. Nora var min hjälte i helgen och följde med! Vi hade mysigt, Båstad på vintern på vintern = dödare än dödast. Men vi spelade lite spel kollade på en film, eller ja jag kollade på filmen. Nora slutade för hon tyckte den var dålig... hur kan man dissa min film smak?

Söndag:
Idag tog jag och Nora ett tidigt tåg från Båstad för att kunna gå på Nova. Vi hade en mysigt dag förutom att Nora fick några små dampanfall när hon köpte fel minneskort och fick världens sämsta sallad till lunch. haha vi shoppade en del och just nu ligger mitt banksaldo på under 50 kr...
tur att jag får nya pengar snart och att jag fyller år om 6 dagar!


magtröja från JC

baslinne från HM

magtröja från Bik Bok

linne från Bik Bok

nagellack från mavala

Ha en bra kväll, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0