onsdag.. nästan torsdag...nästan fredag.. nästan helg?

Jag vill bara ha helg nu, skolan går så otroligt segt. Att ta sig igenom varje dag känns som att trampa i kvicksand! Det är inte riktigt så det ska kännas. Dagen var seg, förutom sista lektion då jag hade syslöjd. jag håller på att göra en sommarklänning, riktigt kul faktiskt.
Direkt efter skolan stack jag och Nora hem till mig och glodde på ett gammalt dhw avsnitt, sen kommin mamma... Haha nej, men jag var ändå tvungen att åka ut till min hamburgare och ta hand om henne.

Nu sitter jag och pluggar biologi, KUL.(faktiskt lite... )
 

glad tjej...

 
man bara måste älska biologi?

HA EN BRA KVÄLL!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0