Skolan!!

VARFÖR?!!? PLEASE WHY?!?!.. går vi till skolan..?
Jag har gått två dagar i skolan och är redan riktigt skoltrött. Lyckat eller vad?
Min dag började sjukt bra när världensbästa Mamma väckte mig med frukost på sängen, varm choklad och en rostad macka med typ parmaskinka!
Sen så var skoldagen ganska chill, fram tills jag fick reda på att jag inte slutade 11.40 utan 13.10. Då flippade jag lite, hade längtat hela dan att få åka hem....
Men en liten musiklektion sådär efter lunch kan ju aldrig vara fel eller? Jo, idag var det helt fel.
Jag och Julia åkte hem till mig efter skolan och då hade mamma gjort pannkakor till oss, härligt!
Sen försökte vi plugga men.. ja det gick väl sådär.
Ikväll blir det spinning! Känner mig sjukt duktig, igår var jag, Julia, Tekla och Carro och tränade. Haha jag får passa på medans jag tycker det är kul och har tid!
dagens outfit:
Linne - Gina Tricot
Tröja - GAP
Toffsar - Brasilien
Tights - HM

Nu ska jag fortsätta plugga lite innan träningen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0