VÄLKOMMEN HEM

Idag vaknade jag sent, mamma väckte mig vid 11 men jag orkade inte gå upp så typ 20 över hoppade jag i duschen och försökte vakna.
Det vanliga tjejerna skulle mötas på satte vid typ 12 för att sen tillsammans gå hem till Johanna och väcka henne. När vi kom hem till henne så sov hon fortfarande, vi samlades utanför hennes dörr och på 3 sprang vi in och skrek och började hoppa på henne i sängen!
Kan man få ett bättre välkomnande hem?
Sen hade hennes mamma Lotta gjort världens godaste frukost som avslutades med kladdkaka! Vi chillade några timmar och sen stack jag hem.
Gissa vad jag gjorde då? Åkte till stallet, SHIT VILKEN SUPRISE VA??
Imorgon börjar skolan, jag orkar inte.. faktiskt.... kan man va typ sjukskriven som elev?
Funderar på det.
Dagens outfit:
Kofta - Zara
Linne - Gina Tricot
Spetskjol - HM
tights - HM
ungefär såhär glad är jag över att det är skola imorgon!
ungefär såhär pepp är jag på att gå till skolan imorgon
Nu ska jag göra nånting annat.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0