BIEBER FEVER!!!

GUD JAG DÖR.
Bion var sjukligt bra, värt varenda krona! Jag kan säga att det var den bästa filmen jag sett, han är så underbar!
Detta är seriöst en dag jag kommer minnas forever ♥
Det var inte alls så att vi satt där och skrek, sjöng med och grät.. nejdå!
Det roliga var att det var sjukt livat och man sjöng tillsammans, det var lite som en konsert i feelingen. Hihih sen är han ju så charmig och jag bara smälter!
LOVE

Finaste vännerna ♥

awee

Jag vet hur det kommer gå på provet imorgon, alla svar kommer börja på J och sluta på USTIN BIEBER... undrar hur många poäng det ger?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, du är ganska gullig! När du beskrev det lät det riktigt mysigt. :)

Btw är han jäkligt lik min granne där jag växte upp, som jag alltid åkte till och från skolan med och sånt där du vet, vi höll ihop eftersom vi bodde på landet.. ^^

2011-03-24 @ 09:23:52
URL: http://torunfirouzeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0