Food time!

Dags för lunch på mitt älskade experium! Om man frågade mig på vägen upp om vad jag längtade mest till så hade jag lätt svarat lunchen på experium. Ibland undrar jag om mat är allt som finns i min hjärna? Vi har åkt i några timmar nu och jag måste säga att vädret är en stor besvikelse! Vad hände med solen? Jo den ersattes med en massa vind istället. Det värsta är när man sitter i liften och har motvind... Nära döden upplevelse, jag trodde aldrig att mitt liv skulle sluta genom att jag frös ihjäl i en lift! En sak som jag nu ser fram imot är att vi ikväll ska åka till Telia butiken här och fixa min mobil. Tänk att snart kan jag se allting som står på skärmen, halleluja! Ha en bra dag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0